Kariéra

Připojte se k našemu dynamicky rostoucímu týmu. Hledáme nejen zkušené vývojáře, ale také talentované nadšence, kteří jsou připraveni se učit a rozvíjet své dovednosti s podporou a vedením našich zkušených mentorů.

Aktuálně hledáme Customer Service Specialist

Jak věci děláme? 

  • API, zpracování dat a interoperabilitu stavíme nad Node.js/NestJs/React/MUI/Grommet s typováním v Typescriptu

  • Surová data ukládáme do databáze Postgres

  • Pro verzování kódu používáme Git

  • Práci na produkci dostáváme pomocí  GitLab CI/CD

  • Veškerý náš kód běží pod Dockerem/Kubernetes

  • Pro logování a monitoring používáme Portainer/Prometheus/Grafana

Pracuj v libereckém silicon valley 

Lipo.ink, kde máme kancelář, je největší podnikatelský inkubátor v Liberci. Potkáš se tu s různými lidmi z různých projektů nejen z oblasti technologií, ale třeba sportu. Preferujeme práci v naší kanceláři alespoň jednou týdně v úterý, jinak remote. 


Ve zkratce:

  • Podílej se na změně na trhu výroby a přidej se do ambiciózního startupu

  • Pracuj v úzkém týmu zkušených vývojářů a nauč se nové technologie

  • K dispozici ti bude náš top vývojář Jarda a jeho tým

  • Sleduj dopady své práce real-time

  • Práce v inkubátoru v Liberci, kde potkáš zajímavé lidi

  • 6 týdnů dovolené

Customer Service Specialist

Jaké znalosti potřebuješ? 

  • Zkušenosti se zákaznickou podporou

    • Schopnost analyzovat a řešit technické problémy.

    • Ideálně zkušenosti s ticketovacími systémy

  • Technická gramotnost

    • Zkušenosti s IT systémy a databázemi (např. SQL).

    • Znalost integračních nástrojů (např. REST API) a schopnost chápat, jak MES komunikuje s ERP a výrobními zařízeními

    • Node-red

  • Výborné komunikační schopnosti

    • Schopnost vysvětlit technické koncepty srozumitelně, jak IT specialistům, tak výrobním manažerům.

    • Empatie a trpělivost při jednání se zákazníky

  • Znalost jazyků

    • Perfektní znalost českého/slovenského jazyka.

    • Angličtina na komunikativní úrovni (pro práci s dokumentací nebo zahraničními zákazníky)

  • Schopnost budovat vztahy se zákazníky

    • Proaktivní přístup k řešení problémů.

    • Schopnost identifikovat další potřeby zákazníka a předávat je obchodnímu oddělení.

  • Analytické myšlení

    • Schopnost rychle pochopit technický problém a najít jeho příčinu.

  • Organizovanost

    • Efektivní řízení více úkolů najednou (např. řešení několika tiketů).

  • Odolnost vůči stresu

    • Schopnost zachovat klid při řešení urgentních požadavků zákazníků.

  • Ochota učit se nové věci

    • Rychlá adaptace na nové technologie a procesy.

  • Výhodné zkušenosti

    • Zkušenosti s implementací systémů (nejen MES, ale třeba i ERP nebo SCADA)

    • Předchozí zkušenosti z výrobní firmy nebo znalost výrobních technologií jsou výhodou