Kariéra

Připojte se k našemu dynamicky rostoucímu týmu. Hledáme nejen zkušené vývojáře, ale také talentované nadšence, kteří jsou připraveni se učit a rozvíjet své dovednosti s podporou a vedením našich zkušených mentorů.
Aktuálně hledáme Customer Service Specialist
Jak věci děláme?
API, zpracování dat a interoperabilitu stavíme nad Node.js/NestJs/React/MUI/Grommet s typováním v Typescriptu
Surová data ukládáme do databáze Postgres
Pro verzování kódu používáme Git
Práci na produkci dostáváme pomocí GitLab CI/CD
Veškerý náš kód běží pod Dockerem/Kubernetes
Pro logování a monitoring používáme Portainer/Prometheus/Grafana
Pracuj v libereckém silicon valley
Lipo.ink, kde máme kancelář, je největší podnikatelský inkubátor v Liberci. Potkáš se tu s různými lidmi z různých projektů nejen z oblasti technologií, ale třeba sportu. Preferujeme práci v naší kanceláři alespoň jednou týdně v úterý, jinak remote.
Ve zkratce:
Podílej se na změně na trhu výroby a přidej se do ambiciózního startupu
Pracuj v úzkém týmu zkušených vývojářů a nauč se nové technologie
K dispozici ti bude náš top vývojář Jarda a jeho tým
Sleduj dopady své práce real-time
Práce v inkubátoru v Liberci, kde potkáš zajímavé lidi
6 týdnů dovolené

Customer Service Specialist
Jaké znalosti potřebuješ?
Zkušenosti se zákaznickou podporou
Schopnost analyzovat a řešit technické problémy.
Ideálně zkušenosti s ticketovacími systémy
Technická gramotnost
Zkušenosti s IT systémy a databázemi (např. SQL).
Znalost integračních nástrojů (např. REST API) a schopnost chápat, jak MES komunikuje s ERP a výrobními zařízeními
Node-red
Výborné komunikační schopnosti
Schopnost vysvětlit technické koncepty srozumitelně, jak IT specialistům, tak výrobním manažerům.
Empatie a trpělivost při jednání se zákazníky
Znalost jazyků
Perfektní znalost českého/slovenského jazyka.
Angličtina na komunikativní úrovni (pro práci s dokumentací nebo zahraničními zákazníky)
Schopnost budovat vztahy se zákazníky
Proaktivní přístup k řešení problémů.
Schopnost identifikovat další potřeby zákazníka a předávat je obchodnímu oddělení.
Analytické myšlení
Schopnost rychle pochopit technický problém a najít jeho příčinu.
Organizovanost
Efektivní řízení více úkolů najednou (např. řešení několika tiketů).
Odolnost vůči stresu
Schopnost zachovat klid při řešení urgentních požadavků zákazníků.
Ochota učit se nové věci
Rychlá adaptace na nové technologie a procesy.
Výhodné zkušenosti
Zkušenosti s implementací systémů (nejen MES, ale třeba i ERP nebo SCADA)
Předchozí zkušenosti z výrobní firmy nebo znalost výrobních technologií jsou výhodou